Torna el tàndem!

13 September, 2016 en General

tandem2_img

Comença un nou curs a la UAB i també comencen les activitats del Programa Tàndem!

Podeu buscar parella amb qui practicar llengües a través del web i podeu participar, amb parella o no, a les activitats gratuïtes que teniu al vostre abast.. No us ho podeu perdre!

Les activitats començaran el mes d’octubre! Us anirem informant en aquest espai!

I demà 14/09 a les 15 h presentem el programa als estudiants interacionals! Us esperem a la sala d’actes de l’Edifici de Participació!

17 May, 2016 en General

Demà, 18 de maig, tornem amb les activitats del Tàndem per continuar practicant llengües. Com ja sabeu, ens trobarem a les 15 h a la sala d’actes de l’edifici l’Àgora. ÚLTIMA SESSIÓ DEL CURS!

alumnes_SdL_2012-3

27 April, 2016 en General

ATENCIÓ! Avui, com cada dimecres, tornem amb les activitats del Tàndem per continuar practicant llengües. Com ja sabeu, ens trobarem a les 15 h a la sala d’actes de l’edifici l’Àgora.

2014-10-08 15.42.06

5 April, 2016 en General

ATENCIÓ! Demà, com cada dimecres, tornem amb les activitats del Tàndem per continuar practicant llengües. Com ja sabeu, ens trobarem a les 15 h a la sala d’actes de l’edifici l’Àgora.
I recordeu que el dijous a les 13 h ens tornarem a trobar a l’aula 207 de la Facultat de Traducció i d’Interpretació.

AcollidaSDL

29 March, 2016 en General

Demà, 30 de març, tornem amb les activitats del Tàndem per continuar practicant llengües. Com ja sabeu, ens trobarem a les 15 h a la sala d’actes de l’edifici l’Àgora.

alumnes_SdL_2012-3

El Tàndem va al cinema!

15 March, 2016 en General

Vols practicar anglès? Demà dia 16 de març a les 15 h, a la sala d’actes de l’edifici l’Àgora, passarem la pel·lícula Little miss sunshine en VOS. A més a més, hi haurà una professora del Servei de Llengües per parlar sobre el film i el llenguatge que s’hi utilitza.

YouTube Preview Image

Dimecres del Tàndem: parlem en grup

2 March, 2016 en General

Us recordem que aquest dimecres tornem amb les activitats del Tàndem: parlem en grup. Com ja sabeu ens trobarem a les 15 h a la sala d’actes de l’edifici l’Àgora.

2014-10-08 15.42.06

Els dimecres del Tàndem: el Tàndem va al cinema

23 February, 2016 en General

Vols practicar castellà? Demà, 24 de febrer, a les 15 h, passarem la pel·lícula Volver, de Pedro Almodóvar, en VOS. A més, comptarem amb una professora del Servei de Llengües per parlar del film i del tipus de llenguatge que s’hi utilitza. Ens trobarem a la sala d’actes de l’edifici l’Àgora.

YouTube Preview Image

Els dimecres del Tàndem: PARLEM EN GRUP!

15 February, 2016 en General

Us recordem que aquesta setmana tornem amb les activitats del Tàndem: Parlem en grup. Ens trobarem dimecres, a les 15 h, a la sala d’actes de l’edifici l’Àgora, i dijous, a les 13 h, a la Facultat de Traducció i Interpretació. Quines llengües voleu practicar?

Jornades acollida-8

Parlem en grup

9 February, 2016 en General

Tornen els dimecres del Tàndem! Activitats per practicar llengües, trobar parella lingüística i conèixer altres estudiants. Ens trobarem el 10 de febrer a les 15.00 h, a la sala d’actes de l’edifici l’Àgora. Us hi esperem!

estudiants_tàndem

- Enter Your Location -